20.9.2013

Kht Fiirakonin & Kht Getrisen syyskisat @Mäntsälä

Tänään tosiaan oltiin Krissen kanssa kisoissa Mäntsälässä, Kht Fiirakonissa & Kht Getrisessä. Oltiin ensimmäisinä paikalla, joten käytettiin aika mm. rataan tutustumiseen. Samalla myös ilmeni, että kisaajia olikin vain minun ja Krissen lisäksi Navy, Vire, Hatti. Ite olin salaa ilonen, että kisaajia oli niin vähän, koska mulla oli paremmat mahikset sijoittua. >:D


Toi laikukas on oikee ihanuus! Sain kokeilla sitä ja ois kyllä niin mun hevonen, tollanen kiva kouluratsu. <3


Kun kaikki oli tulleetm, aloitettiin luokat ristikkoluokalla, johon en ollut osallistunut. Krissellä meni tosi hyvin, oli 2. (vissiin). Kolmantena oli muistaakseni Hatti (korjatkaa jos oon väärässä!) ja luokan voitti Navy.


Navyllä vissiin joku kiire tai jtn? :D







Naureskelua ponien pään kokoisille palkinnoille! ;)



Seuraava luokka oli 40-50 cm. Mun osalta ei mennyt kovin hyvin, en sijoittunut kummallakaan hepoista (Tedi ja Lea). Krisse puolestaan sijoittui 3. Rokilla. Toisena oli Navy ja luokan voitti Vire. Minua alko vähän hirvittämään etukäteen 80 cm luokka, koska kenttä oli vähän liukas ja kalteva. D:
Seuraavana oli 60-70 cm luokka. Krisse tyri molemmilla hepoilla radan; Namilla hylkäys ja Rokilla pudotus. Minä puolestaan taisin olla kolmas Tedillä.
(c) Krisse

(c) Krisse

(c) Krisse

(c) Krisse

(c) Krisse

Tyylillä! ;D

Ja hepat kupsahti.
Tässä välissä oli tauko, kisaajat ja tuomarit sai syötäväkseen pasteijoita, nam! :3
80 cm luokassa minä ja Navy kisattiin vastakkain, sillä kukaan muu ei ollut siihen luokkaan osallistunut. Tedin kanssa meni tosi hyvin, yhdessä kohtaa epäröin vähän suunnan kanssa, mikä ärsytti Tediä, mutta oltiin silti ensimmäisiä! Tyypillistä Tediä, menee voittamaan kaikki korkeimmat luokat. x) Lean kanssa oltiin kolmansia, vaikka melko paljonkin säädin radan aikana, mm. ohjat lähti kolme kertaa kädestä ja mujautin nilkan kun hyppäsin, ei kuitenkaan kauaa sattunut.

Koululuokassa oltiin taas minä ja Navy vastakkain. Oltiin molemmat alun perin osallistuttu vain yhden kerran siihen luokkaan, mutta osallistuttiin viel toisillakin hepoilla, koska osallistujia oli niin vähän. Radat olisi mun puolesta voinut mennä kyllä paremmin, unohdin melkein pysähtyä yhdessä kohtaa Lealla ja Tedin kanssa hidastettiin vahingossa hetkeksi raviin vaikka piti laukata. :'D





Koululuokan jälkeen kaikki sai vielä munkkia, jonka jälkeen Vire ja Hatti lähti. Minä, Navy, Krisse, Romppu ja Lootus jäätiin hengailemaan Rompun ja Lootuksen talliin, joka muuten oli tosi hieno!
Tuisku ja Dixi(kö).

Vasemmalla Alma ja oikealla Sylvia.



Jossain välissä Navykin lähti ja jäätiin neljästään vielä talliin. Juteltiin kaikkea kivaa, ja Krisse tutki kaikkea ötökkämyrkyistä tarhoihin (mitkä muuten oli tosi kivat). Lopulta meidänkin kyyti tuli.
Mulla ainakin oli tosi kivaa, kiitti kisaajille ja tuomareille, oli ihan mielettömän kivat kisat! Joskus uusiks? :D

Ja pahoittelut että tässä taas vähän kesti! :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti