1.4.2013

5 lukijaa = 50 faktaa

Vieläkin olen hiukan epäaktiivisena tän blogin kanssa, kun kotona ei vieläkään ole konetta, jolle pääsisin. Mutta nou hätä, mun puolisällä on kone täällä äitillä, ni voin sillä tulla kirjottelemaan, mutten täällä kuitenkaan niin kovin usein ole, ni en kovin aktiivisesti kirjoita. Tietysti siihen voi tulla muutos, jos saadaan toi äitin vanha kone toimimaan, kun siinä on joku ikivanha virus, minkä voi poistaa. :)
Mutta, KiitosKiitosKiitos 5:stä lukijasta. Sen kunniaksi lupailin sitä 50 faktaa -erikoispostausta, joten tässä tulee:
1. Linkin Park on elämä!
2. Olen henkisesti 2-vuotias ;)
3. Mutta oikeasti 13 ja risat.
4. Tulen varmaan pian muuttamaan.
5. Pasteijat on hyviä.
6. God help, näitten faktojen keksiminen ei oo helppoa...
7. Katoin Google kääntäjästä, miten Jumala kirjotetaan englanniks.
8. Transformers; Dark of the moon o hyvä. ;)
9. Samoin Unstoppable ja Deep blue sea.
10. Rakastan lukemista.
11. Olen pakkomielteinen hevosiin.
12. Meillä on ollut dobermanni ja suursnautserisekotus.
13. Haluaisin uuden dobermannin.
14. Sailan talli on kiva paikka...
15. ...Ja menen sinne leirille, vau?
16. Ratsastuksenopettaja / -valmentaja olis kiva työ...
17. ...Mutta pidän hevoset varmaan vaan harrastuksena.
18. Palomiehen tai poliisin työ kiinnostais mua.
19. Kun sitten joskus muutan omilleni, muutan jonnekin perämettään.
20. Mutta New Yorkissa tai jossain siellä päin ois myös kiva asua.
21. Tiikerit ja hait on ihania eläimiä... Ja kaloja.
22. Hevoset kuitenkin on ekalla sijalla.
23. Coca cola = hyi.
24. Mut Jaffa ja Fanta on hyviä.
25. En kato salkkareita, kun en tajua niistä mitään. :D
26. Krisse kattoo tossa vieressä, ku kirjotan näitä. ^^
27. Zico on paras.
28. Serkku leikkii tossa mun takana. :3
29. Syön nyt pasteijoita ja juon maitoa.
30. Puolisällä on synttärit tänää.
31. Mut en tiedä, paljonko. ;D
32. Tänää on aprillipäivä, mut en oo jekuttanu ketää...
33. Eikä kukaan ole jekuttanut mua. Onneks.
34. Mun pikkuveli suuttui, kun mummi kerto, että koulut loppuu vasta kesäkuun lopulla.
35. Jos joku ei tajunnu, ni se suuttu, koska se oli aprillipila.
39. Tää on 39. fakta.
40. Enään kymmenen.
41. Yritän tehdä mun seuraavasta kepparista suokkia.
42. Aion tehdä joskus vielä appaloosankin, koska haluisin westernpanoitteisenki kaakkimuksen.
43. Vihaan mainoskatkoja. :(
44. The Walking dead jäi eilen väliin.
45. Onneks se tulee uusintana.
46. Se on myös tosi hyvä ohjelma.
47. Sandokan oli kiva ohjelma, kun olin pieni.
48. No, on se vieläki iha OK.
49. Aion Krissen kanssa maalata ens kesänä meidän estetolpat valkosiksi.
50. Tämä oli vika fakta.

Noin. Se oliki vähä haastavampaa, ku luulin. Tuli nyt seki tehtyä.

2 kommenttia:

  1. Tällaiset kommentit voisi jättää kokonaan pois, kun ovat kuitenkin täysin tarpeettomia.

    VastaaPoista